Auta meitä kehittämään asiakkaan palvelukokemusta Aavassa - osallistu haastatteluun!

Julkaistu 6.5.2019

Oletko asioinut Lääkärikeskus Aavassa viimeisen kahden vuoden aikana vähintään kolme kertaa, yhdessä tai useammassa toimipisteessä? Hienoa. Osallistu haastatteluun ja auta meitä kehittämään asiakaspalveluamme.

Haluamme selvittää tarkemmin minkälaisia odotuksia Aavan asiakkailla on terveydenhuoltopalveluista ja kuinka voisimme tarjota entistä sujuvamman palvelukokemuksen.

Järjestämme asiakashaastatteluja 13.-30.5. välisenä aikana Aava Kampissa, Annankatu 32. Yksittäinen haastattelu kestää noin tunnin ja niitä toteutetaan arkipäivisin klo 9:00 - 20:00 välisenä aikana. Kaikki keräämämme tieto tullaan käsittelemään anonyymisti ja luottamuksellisesti (tietosuojalain mukaisesti). 

Osallistu palvelumme kehittämiseen ja ilmoittaudu mukaan TÄSTÄ LINKISTÄ

Valitse samalla mikä päivä ja kellonaika sopisi sinulle parhaiten. Ilmoittaudu pian, jotta varmistat paikkasi!

Kiitokseksi aktiivisuudestasi saat lahjakortin uuteen Virta 360 -hyvinvointikartoitukseemme. Lisätietoja Virta 360 löydät täältä.


Lääkärikeskus Aavan asiakaskokemustiimin puolesta
Nina Lyly, hoitotyön johtaja, nina.lyly@aava.fi 

Jaa tämä kaverillekin

Aavan uutiskirje

Piditkö tästä artikkelista? Tilaa Aavan uutiskirje, niin saat ajankohtaiset juttumme ja uutisemme säännöllisesti suoraan sähköpostiisi.