Aava Luotsi - älykäs etähoitopalvelu

Oletko jo Luotsin työterveyshuollon asiakas?

Saat Luotsi-tiimiin yhteyden numerossa: 010 380 5600 tai kirjaudu Luotsin chattiin 

Luotsi-chat

Jos kuulut Finnairin sairauskassaan, saat yhteyden numerosta: 010 380 5630 tai kirjaudu Finnair Luotsi -chattiin

Finnair Luotsi -chat

Huom! Tarkistathan alta palveluiden aukiolot sekä varmista työnantajaltasi, että chat-palvelut kuuluvat organisaationne työterveyshuollon sopimukseen.

Luotsin aukioloajat:

Palvelemme arkisin kello 7-23 ja viikonloppuisin ja pyhinä kello 9-18. Tarkistathan kuuluvatko viikonloput organisaationne työterveyshuollon sopimukseen.
Chatin aukiolo ma-pe 08-16:30. Chat on viikonloppuisin ja arkipyhinä suljettu. 

Mikä Luotsi?

Aava Luotsi on Lääkärikeskus Aavan etähoitopalvelu, joka tarjoaa asiakkaille nopeaa, joustavaa sekä laadukasta hoitoa, ja säästää samalla aikaa ja vaivaa. Aava Luotsi etäpalvelumalli on avain nykyaikaisen työterveyshuollon toteuttamiseen.

Luotsissa asiakkaan yhteydenottoon vastaa terveydenhuollon ammattilainen, ja hoito alkaa heti. Puheluun, chattiin tai kiireettömänä viestikanavaan vastaava hoitaja kartoittaa asiakkaan tilanteen ja tekee tälle yksilöllisen hoitosuunnitelman. Tuttuihin vaivoihin ja kysymyksiin löytyy usein heti apua. Tarvittaessa asiakas ohjataan sopivan asiantuntijan etä- tai lähivastaanotolle. Etähoidon ja hoidon ennakkosuunnittelun ansiosta hoito Aava Luotsissa on kustannustehokasta ja sujuvaa, ja työntekijät välttyvät turhilta vastaanottokäynneiltä. Etähoito tarjoaa etuja, joihin perinteinen lähihoitomalli ei pysty.

Luotsin suurimmat edut asiakkaalle

  • Etähoidon joustavuus ja saavutettavuus asuinpaikan tai työpaikan sijainnista riippumatta.
  • Kun etänä hoidetaan monet tutut ja tavalliset vaivat (esimerkiksi flunssat ja virtsatieinfektiot), säästyy sekä työntekijän aikaa että työnantajan rahaa.
  • Digipalvelun kautta voidaan teettää kyselyjä ennakkoon, jolloin vastaanotolla työterveyshoitajalla tai -lääkärillä on olennainen tieto jo käytössään ja asiantuntijan aika on tehokkaammin käytetty.
  • Työkykyriskissä olevat työntekijät saadaan aiempaa nopeammin oman työterveyshuoltotiimin hoitoon ja työkykyä uhkaaviin tekijöihin pystytään tarttumaan oikea-aikaisesti.
  • Etänä tehtävät reseptiuusinnat ja laboratoriolähetteet säästävät potilaan aikaa ja vaivaa. 
     

Pyydä tarjous Aava työterveyshuollosta

 

 

 

Aava digipalvelu

Pyydä tarjous

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä Aavan työterveyshuoltoon.

Siirry tarjouspyyntölomakkeeseen