eAava tarjoaa monipuoliset hyödyt henkilöstöhallinnolle

eAava on mobiilisti ja päätteeltä toimiva sähköinen alusta, joka on kätevä henkilöstöhallinnon työkalu, mutta myös turvallinen yhteydenpitoväline Aavan yhteyshenkilön ja yrityksen- tai organisaation edustajan välillä. eAava tarjoaa perinteisen sähköpostiasioinnin ja paperin pyörittelyn sijaan toimintoja, jotka mahdollistavat helpon ja turvallisen etäasioinnin.

Kun yrityksesi tai organisaatiosi ottaa käyttöön eAavan

  • Vähennät sähköpostikuormitusta. Yhteiset dokumentit ovat tallessa eAavassa ja pääset niihin käsiksi missä ja milloin vain.
  • Säästät aikaa. Tavoitat työterveystiimin eAavan keskustelut –toiminnon kautta. Kaikki ajatustenvaihto tallentuu yhteen paikkaan.
  • Tietosi ovat turvassa. Tärkeät dokumentit ja yrityksen tiedot ovat tallessa eAavassa. Tunnistautuminen takaa tietoturvan.
  • Käyttöönotto on maksuton. eAavan käyttöliittymä on yksinkertainen, ja se toimii ketterästi myös mobiilissa. Mikä parasta, eAavan käyttöönotto on työterveyshuollon asiakkaillemme maksutonta.

Kannustamme kaikkia työterveyshuollon asiakkaitamme ottamaan käyttöön eAavan ja hyödyntämään digitaalisen ympäristön tuomat mahdollisuudet työterveyshuollossa.

Jos sinulla on jo tunnukset, kirjaudu eAavaan tästä. Jos yrityksesi ei vielä käytä eAavaa, olethan yhteydessä omaan yhteyshenkilöösi.

Verkkopalvelun hyödyt työnantajalle

Henkilöstöä koskevat raportit ovat vain muutaman klikkauksen päässä. eAavassa voit seurata yrityksesi tunnuslukuja, kuten työterveyshuollon käyntitilastoja ja kustannuksia.

Yhteiset dokumentit, kuten sopimukset, toimintasuunnitelmat ja työpaikkaselvitykset ovat tallessa pilvipalvelun kansiossa. eAavan keskustelukanava edistää yhteistyötä ja tiedonjakoa asiakasyrityksen ja työterveyshuollon välillä.

Työterveyshuollon laskujen liitteet löytyvät eAavasta. eAava tarjoaa sähkö- ja kirjepostia turvallisemman ja nopeamman tavan seurata laskuja ja liitteitä. Löydät ne kätevästi aikajärjestyksessä arkistoituna omalta välilehdeltä.

Laskujen lähetyksen ja maksuvalvonnan yhteistyökumppani on Ropo Capital Oy. Kaikissa laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä voitte olla yhteydessä Aavan Työterveyshuollon laskutukseen (010 380 2212 tai laskutus@aava.fi). Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa auttaa Ropo Capital (09 2315 0438 www.ropocapital.fi).

eAava pähkinänkuoressa

Neljä tärkeintä etua työnantajalle

  1. Saat kokonaiskuvan henkilöstösi hyvinvoinnista.
  2. Löydät kaikki tiedostot ja viestittelyn yhdestä osoitteesta.
  3. Voit allekirjoittaa sopimukset sähköisesti.
  4. Hyödynnät digitalisaation tuomat edut työterveyshuollossasi.

Oma kanava myös työntekijöille – Aavan digipalvelu

Aavan digipalvelu on oma palvelukanava yksityishenkilöille ja työntekijöille. Se helpottaa asiointia kokoamalla terveystiedot yhteen paikkaan. Digipalvelustamme löytyvät lisäksi laboratorio- ja kuvantamistutkimukset sekä lähetteet. Myös kaikki aiemmat käyntitiedot ja tulevat varaukset ovat nähtävissä palvelussa. Työterveyshuollon asiakkaille avataan myös viestit -toiminnallisuus, jossa keskustelu onnistuu helposti työterveystiimin kanssa.

Lue lisää Aavan digipalvelusta täältä. Kirjaudu palveluun tästä.

Ota yhteyttä

Aava työterveyshuollossa tunnemme asiakkaamme ja hoidamme heitä yksilöllisesti. Tahtoisitko sinä tuntea myös meidät? Ota yhteyttä myynti@aava.fi tai täyttämällä yhteydenottolomake.