Laatu
Aavalle ja Pikkujätille laatu ja potilasturvallisuus ovat kaiken toimintamme peruslähtökohta. Se tarkoittaa jokaisessa kohtaamisessa ja palvelussa turvallista, tarkoituksenmukaista ja vaatimuksenmukaista toimintaa.
Laadunhallintaamme keskeisesti ohjaavia elementtejä ovat lainsäädännön vaatimukset, organisaatiomme arvot, systemaattinen laatujärjestelmä sisällytettynä omavalvontaan sekä eri sidosryhmiltä saadut palautteet ja kehitysehdotukset.
Laadun jatkuva parantaminen on lähestymistapamme parempien asiakohtaamisten saavuttamiseksi.
Laadun varmistamiseksi keskeisessä roolissa ovat muun muassa omavalvontaohjelma ja vastuullisuusraportointi, joita ohjaavat toimintaperiaatteet on osaltaan kuvattu omavalvontaohjelmaan ja vastuullisuuskatsaukseen.
Aavan suositteluindeksi
NPS-tutkimuksessa kysytään, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi palvelua ystävälleen. NPS-tulos on välillä -100 .. +100 ja tulosta pidetään erinomaisena, kun se on yli 50.
