Laatu

Aavalle ja Pikkujätille laatu ja potilasturvallisuus ovat kaiken toimintamme peruslähtökohta. Se tarkoittaa jokaisessa kohtaamisessa ja palvelussa turvallista, tarkoituksenmukaista ja vaatimuksenmukaista toimintaa.

Laadunhallintaamme keskeisesti ohjaavia elementtejä ovat lainsäädännön vaatimukset, organisaatiomme arvot, systemaattinen laatujärjestelmä sisällytettynä omavalvontaan sekä eri sidosryhmiltä saadut palautteet ja kehitysehdotukset.

Laadun jatkuva parantaminen on lähestymistapamme parempien asiakohtaamisten saavuttamiseksi.

Laadun varmistamiseksi keskeisessä roolissa ovat muun muassa omavalvontaohjelma ja vastuullisuusraportointi, joita ohjaavat toimintaperiaatteet on osaltaan kuvattu omavalvontaohjelmaan ja vastuullisuuskatsaukseen.

Aavan suositteluindeksi

89 04/2025 – 07/2025 -100 100

NPS-tutkimuksessa kysytään, kuinka todennäköisesti asiakas suosittelisi palvelua ystävälleen. NPS-tulos on välillä -100 .. +100 ja tulosta pidetään erinomaisena, kun se on yli 50.

Omavalvonta
Omavalvonnalla varmistetaan, että palvelu on asiakkaalle ja potilaalle laadukasta, turvallista, lainmukaista ja sopimuksia noudattavaa.
Lue lisää
Vastuullisuus
Olemme sitoutuneet kehittämään vastuullisuustyötämme ja pitämään parempaa huolta asiakkaistamme, henkilöstöstämme ja muista sidosryhmistä sekä ympäristöstä kestävämmän huomisen puolesta.
Lue lisää