Aava Hämeenlinnan työterveystoiminta kasvaa liiketoimintakaupan myötä

Työterveys
Aava vahvistaa toimintaansa työterveyspalveluiden tuottajana Hämeenlinnassa liiketoimintakaupan myötä. Finla Työterveys Oy myy Hämeenlinnan työterveysliiketoiminnan Lääkärikeskus Aavalle.

Liiketoimintakauppa astuu voimaan 17.4.2023. Finla Työterveyden Hämeenlinnan toimipisteellä on 173 yritysasiakasta.

Finla työterveys on tunnettu työterveyspalveluiden moniammatillisena erityisosaajana. Hämeenlinnan työterveysaseman koko sekä sijainti erillään muista Finlan toimipisteistä ovat aiheuttaneet haavoittuvuutta palvelun jatkuvuudelle etenkin lääkäriresurssin osalta. Liiketoimintakaupan myötä haluamme taata laadukkaat palvelut asiakkaille tulevaisuudessakin. Lääkärikeskus Aava on erinomainen toimija turvaamaan työterveyspalveluiden laadun ja saatavuuden Hämeenlinnassa””, toteaa Finla Työterveys Oy:n toimitusjohtaja Anu Pekki.

Kokonaisvaltaista työterveyspalvelua asiakkaille

Työterveyskumppanina Aava yhdistää tiedolla johtamisen, hyvinvointivalmentamisen sekä työterveyspalvelut vaikuttavaksi kokonaisuudeksi. Tavoitteellisella työllä luodaan henkilöstön hyvinvoinnista kilpailuetua yhdessä yritysasiakkaiden kanssa.

Olemme suomalainen perheyritys ja arvomme ovat hyvin lähellä Finlan Työterveyden arvoja. Olemmekin erittäin iloisia, että pääsemme liiketoimintakaupan kautta tarjoamaan hyvän uuden kodin asiakkaille Hämeenlinnassa ja jatkamaan Finla Työterveyden tekemää hyvää työtä. Pystymme Lääkärikeskus Aavassa tarjoamaan saman katon alta työterveyspalveluiden lisäksi kattavat erikoislääkäri- sekä diagnostiikkapalvelut ja näin pitämään huolta asiakkaiden hyvinvoinnista ja terveydestä”, kertoo Lääkärikeskus Aavan toimitusjohtaja Raija Tapio.

Työterveyden Hämeenlinnan työterveyshoitajat siirtyvät Lääkärikeskus Aavaan työterveystiimiin vanhoina työntekijöinä ja jatkavat työtä asiakkuuksien kanssa.